09 December 2011

Memanfaatkan Telefon Pintar

Post pertama menggunakan gajet iphone4 yang sudah lama dibeli tetapi tidak dimanfaatkan sepenuhnya. Terasa seperti ada kelompongan pabila teknologi tidak dimanfaatkan semaksima mungkin.
Semalam dengan kelapangan masa yang ada saya cuba untuk men'download'kan sebanyak mungkin aplikasi yang terkandung di dalan gajet ini membuatkan saya terasa begitu rugi kerana lambat memilikinya berbanding rakan yang lain. Sebelum ini saya menggunakan telefon pintar dari jenama htc yang boleh tahan juga harganya berbanding iphone4 ini tetapi kalau hendak dibandingkan dari segi aplikasi dan kegunaannya saya betul2 berpuas hati dengan iphone4 yang dimiliki kini. Aplikasi al-quran, to do checklist, timer, games dan pelbagai lagi memudahkan urusan dan menghiburkan saya. Insya'Allah sekiranya penulisan kali ini berjaya di post dan memenuhi citarasa saya maka akan mudahlah saya menulis di masa akan datang seterusnya blog ini takkan bersawang lagi di kala sahabat lain meninggalkan penulisan mereka di laman blog masing2 n saya memiliki semangat baru.
Ermmmm... Alhamdulillah selepas di'post'kan artikel di atas dan dilihat di kaca skrin monitor pc maka saya amat berpuas hati dan membuat kesimpulan akan terus memanfaatkan kemudahan ini. Nantikan penulisan seterusnya menggunakan telefon pintar ini. Ada orang tulis di ruangan chat kalau bt blog kene promo kalau tidak akan jadi syok sendiri. Pada saya biarlah begitu dan tetap berkeyakinan akan ada yang menbaca penulisan ini setidak2nya anak2 saya yang kian membesar. Jumpa lagi! :)

No comments: